Så underbart....

Bokar in tid idag för Kub test, så vi får se så allt är ok med bebisen. Vill att v 12 ska segla förbi så man kan slappna av lite mer. Jobbigt att oroa sig, försöker att inte göra det men det är svårt.

Älskling skrämde livet ur mig inatt, jag som vanligt skulle upp och kissa för 100:e gången jag rundar sovrumshörnet och ska precis slå mig ner då sitter han där i mörkret alldeles tyst vart så skraj så jag b örja gråta som en liten 2 åring och fick sitta i hans knä och bli tröstad, usch vad otäckt  skönt att jag inte var mer kissnödig då hade jag nog kissat på mig ;)


Ska försöka kika på bil här i veckan får se hur det blir, är i behov av bil.

ska iväg och jobba idag och imorgon ledig onsdag, torsdag jobbar sen fredag ,lördag.

Nej ska försöka att slita mig från datorn och göra något vettigt...
http://www.rockyourbaby.com/bsuits.shtml

Ha en underbar dag

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0